مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25سياسي

برخی باز هم به دنبال بزک کردن چهره مخدوش آمریکا هستند


یک استاد دانشگاه با بیان اینکه برخی باز هم به دنبال بزک کردن چهره مخدوش آمریکا هستند، گفت: باید دید چه کسانی از بزک کردن چهره دشمن سود می برند و چه کسانی بقای سیاسی خود را در رنگ و لعاب زدن به پیکره فروپاشیده شیطان بزرگ می بینند.

- محمد پورقربان رییس اندیشکده غرب شناسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا گفت: بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان انتقال قدرت در ایالات متحده آمریکا صورت پذیرفت و مستاجر جدید کاخ سفید مشخص شد.

انتقال قدرتی که برای آمریکا در ابعاد داخلی و خارجی با هزینه های گزاف مادی و معنوی همراه بود و به نوعی چهره دیگری از آنچه در طی سالها برای جهانیان ساخته بودند  را در معرض دید قرار داد.

  وی افزود: تحلیل های بسیاری از رویکرد جدید کاخ سفید در سیاست خارجی آن صورت پذیرفته است.

اما این تحلیل ها تا چه حد درست بوده و تا چه میزان به واقعیت نزدیک است جای بررسی بیشتری دارد و باید منتظر ماند و دید که بایدن با چه ابزاری قصد تعامل و یا  تقابل با کشورهای دیگر را دارد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: پیش فرض اعمال قدرت در سطح جهان، افزایش هژمونی بین المللی، همراه کردن متحدان بین المللی و منطقه ای و رویارویی با کشورهای مقابله کننده با اهداف آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی باز هم به دنبال بزک کردن چهره مخدوش آمریکا هستند

برخی باز هم به دنبال بزک کردن چهره مخدوش آمریکا هستند