مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25اقتصادي

به کمک تجهیزات ایران ساخت؛ کیفیت و کارایی تجهیزات احتراق افزایش می یابد


یک شرکت فناور فعال در حوزه بهینه سازی انرژی تولیدات احتراق را به کمک تجهیزات ایران ساخت سنجش و میزان آلاینده ها را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخش قابل توجهی از آسیب های زیست محیطی ناشی از آلاینده های هوا است.

آلاینده هایی که منشا و ریشه های گوناگونی دارند.

از موتورخانه ها تا خودروهای سنگین هریک سهمی در تیره تر کردن آسمان دارند و ریه های جامعه را از عناصر سمی و مخرب پر می کنند.

اما راه کارهایی نیز برای این معضل به میدان آمده است.

تجهیزات احتراق و تولیدکننده شعله، خود سهمی بزرگ در آلایندگی و خطرات زیست محیطی دارند و ارائه راه کارها، تجهیزات و روش هایی برای بهینه سازی، تست و اندازه گیری میزان آلایندگی تجهیزات احتراقی می تواند به کاهش آلاینده ها و سلامت هوا کمک کند.

بر همین اساس است که بهینه سازان صنعت تجهیزات، یک شرکت فناور فعال در زمینه سوخت، احتراق و تجهیزات حرارتی خانگی و صنعتی مهم ترین محور فعالیت هایش را بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش میزان آلاینده های ناشی از عملکرد تجهیزات احتراق قرار داده است.

سهیلا خوشنویسان مدیر مجموعه فناور و آزمایشگاهی بهینه سازان صنعتی تاسیسات، سنجش گازهای آلاینده موتورخانه ها و ارائه راه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کمک تجهیزات ایران ساخت؛ کیفیت و کارایی تجهیزات احتراق افزایش می یابد

به کمک تجهیزات ایران ساخت؛ کیفیت و کارایی تجهیزات احتراق افزایش می یابد