مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-25اقتصادي

دو بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در آستانه راه اندازی


معاون صنایع دستی اداره کل میرا ث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان ‎های کمیجان و نیم ور در دهه فجر امسال خبر داد.

- قاسم کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با هدف حمایت و ترغیب هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی در سال جهش تولید بازارچه صنایع دستی در شهرستان های کمیجان و نیم ور  در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این یازدهمین بازارچه صنایع دستی در سطح استان است  که به افتتاح رسیده و در این بازارچه ها تولیدات هنرمندان در زمینه صنایع دستی بدون واسطه از سوی مردم و گردشگران خریداری می شود.

معاون صنایع دستی اداره هکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: بازارچه صنایع دستی شهرستان کمیجان و نیم ور و  با سرمایه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده که هر کدام متشکل از 12 غرفه برای عرضه مستقیم محصولات هنرمندان این صنعت ایجاد شده و راه اندازی هر بازارچه صنایع دستی اشتغال زایی برای 24 نفر را به طور مستقیم به همراه دارد.

کاظمی با ابراز امیدواری از اینکه این مرکز در رونق تولید این صنعت و حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان صنایع دستی استان موثر است، افزود: استان مرکزی در مقوله احداث بازارچه ای صنایع دستی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در آستانه راه اندازی

دو بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در آستانه راه اندازی