مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-25سياسي

فناوری به حوزه نشر و کتاب نفوذ می کند


تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهاد کتابخانه های عمومی کشور امضا شد تا نسل جدیدی از کتابخانه ها در کشور شکل گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف توسعه و تنوع بخشی به سبد خدمات کتابخانه های عمومی کشور به امضای پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور رسید.

این تفاهم نامه فرصتی برای حمایت از توسعه نسل­ های جدید کتابخانه ­ها و ایجاد الگوهای جایگزین کاربست فناوری­ های نوین در مدیریت کتابخانه­ ها (از قبیل کتابخانه بدون کتاب) و کمک به توسعه فعالیت های استارتاپ­ ها، واحدها و موسسات فناور از طریق ساماندهی و هم افزایی ظرفیت های موجود است.

باید فناوری و نوآوری را به دورترین نقاط کشور متصل کنیم صالحی در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به توسعه فناوری، گفت: یکی از تلاش های معاونت علمی در این حوزه، حمایت از فناوری های نوظهوری است که برای نخستین بار در کشور به کار گرفته می شود که در این راستا معاونت از شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق حمایت می­ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری به حوزه نشر و کتاب نفوذ می کند

فناوری به حوزه نشر و کتاب نفوذ می کند