مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-25سياسي

نکوداشت 36 زن شهید گلستان/ اجرای تئاتر خیابانی با موضوع شهدای مدافع حرم


رییس کارگروه ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان با بیان این که نکوداشت 36 شهید زن استان برگزار می شود، گفت: تئاتر خیابانی با موضوع شهید مدافع حرم و شهید سلیمانی در گلستان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسرافیل وزیری صبح دوشنبه در نشست خبری چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی اظهارکرد: هزار برنامه در سطح استان به مناسبت دهه فجر پیش بینی شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نکوداشت 36 شهید زن گلستان، نامگذاری معابر به نام شهدای زن، ساخت تندیس شهدای زن، غبارروبی مزار شهدا، اتومبیل رانی خانواده های ایثارگر در مرز گلستان، مسابقات خوشنویسی و نقاشی، تپه نوردی، دارت، شطرنج، دیدار با هزار و 248 مادر شهید، تئاتر خیابانی با موضوع شهید مدافع حرم و شهید سلیمانی، فضاسازی شهری و غیره بخشی از برنامه ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: مستندسازی و خاطره نگاری پدر و مادر شهدا، تولید موسیقی محلی با عنوان شهدای مدافع سلامت، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خانواده های شهدا، چاپ پوستر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از دیگر برنامه ها است.

وزیری گفت: در تفاهم نامه اخیر تعاون و بنیاد شهید ساخت هزار مسکن و ایجاد هزار اشتغال برای ایثارگران و خانواده های شهدای گلستان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت 36 زن شهید گلستان/ اجرای تئاتر خیابانی با موضوع شهدای مدافع حرم

نکوداشت 36 زن شهید گلستان/ اجرای تئاتر خیابانی با موضوع شهدای مدافع حرم