مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-25سياسي

برگزاری کلاس های حضوری و مجازی قرآن در همدان


به مناسبت دهه فجر برنامه ای حضوری برای تقدیر از فعالان قرآن استان و برگزاری حکمت های نهج البلاغه درنظر گرفته ایم.

- ایسنا/همدان مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: به مناسبت دهه فجر برنامه ای حضوری برای تقدیر از فعالان قرآن استان و برگزاری حکمت های نهج البلاغه درنظر گرفته ایم.

محمدجواد صدیق در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در روزهای کرونایی کلاس های نهج البلاغه، تفسیر و مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود، اظهار کرد: البته بعضی از کلاس های آموزشی ما به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه کلاس نهج البلاغه هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری با تعداد محدود تشکیل می شود که برگزاری این کلاس ها به علاقمندی افراد بازمی گردد، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام کلاس های آموزشی، مسابقاتی به صورت سراسری برگزار می شود که در پایان به نفرات ممتاز جوایزی را اهدا می کنند.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان با اشاره به طرح های اجرا شده در سال جاری مطرح کرد: پیگیر برگزاری جلسات حفظ قرآن، تفسیر و مسابقات نهج البلاغه که به صورت مرحله به مرحله انجام می شود، هستیم.

وی با بیان اینکه برای تفسیر موضوعات قرآن کریم کتابی تعریف شده است که جلد اول آن منتشر شده و جلد دوم آن هم به زودی منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های حضوری و مجازی قرآن در همدان

برگزاری کلاس های حضوری و مجازی قرآن در همدان