مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-25اجتماعي

تکمیل زیرساخت جمع آوری روان آبها در شیراز/ مطالعه آبدار شدن رودخانه خشک


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به تداوم اقدامات اجرایی شده برای جمع آوری روان آبها، تاکید کرد که شبکه متصل و منفصل خطوط اصلی جمع آوری و انتقال آبهای سطحی شیراز در حال تکمیل است.

- ایسنا/فارس معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به تداوم اقدامات اجرایی شده برای جمع آوری روان آبها، تاکید کرد که شبکه متصل و منفصل خطوط اصلی جمع آوری و انتقال آبهای سطحی شیراز در حال تکمیل است.

اسماعیل صالحی دوشنبه 6 بهمن در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 325 کیلومتر شبکه متصل و منفصل خطوط اصلی آب های سطحی در شیراز اجرایی شده است، گفت: این خطوط شامل لوله گذاری ها و کانال های سرپوشیده بوده است.

او گفت: یکی از اقدامات انجام شده بهسازی و سرپوشیده کردن جداول روباز آب های سطحی با استفاده از لوله های کاروگیت بوده که در سطحی به وسعت 160 کیلومتر اجرایی شده است.

معاون شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی رودخانه ها و مسیل های فصلی شهری به تناوت در طول سال شامل لایروبی، دیوارگذاری، احداث یا مرمت سازه های هیدرولیکی واقع در بستر رودخانه ها انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به احداث شبکه زهکشی و قنات زهکش برای پایین انداختن تراز آب زیرزمینی، گفت: احداث چکدم و بندهای کنترل سیلاب در سرشاخه های حوضه های آبریز کوهستانی و انجام مطالعات س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت جمع آوری روان آبها در شیراز/ مطالعه آبدار شدن رودخانه خشک

تکمیل زیرساخت جمع آوری روان آبها در شیراز/ مطالعه آبدار شدن رودخانه خشک