مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-25سياسي

افزایش مشارکت مردم در ستاد عتبات عالیات گیلان


رییس سازمان عتبات و عالیات گیلان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم ما نسبت در سه ماه دوم و سوم نسبت به سه ماهه اول افزایش فراوانی داشته، گفت: علی رغم شرایط کرونایی حاکم بر کشور نذورات مردم نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو صبح امروز در نشست خبری در سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بنیان گذار ستاد عتبات عالیات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: بعد از فروپاشی رژیم بعث عراق این ستاد راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه حرم مطهر 6 امام و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در عراق است، افزود: رژیم بعث عراق اما در زمان حکومت خود اجازه زیارت به شیعیان نمی داد تا اینکه این رژیم سرنگون شد و راه زیارت برای عاشقان اهل بیت (ع) باز شد.

رییس سازمان عتبات و عالیات گیلان با بیان اینکه این ستاد دو مدیریت راهبردی دارد، گفت: مردم در سخت ترین شرایط عشق و علاقه خود را به اهل بیت (ع) نشان داده اند.

دوهندو با اشاره به اینکه گرفتن پروژه در کشور عراق ازجمله برنامه های راهبرد اول است، بیان کرد: پروژه های عظیم مرمت و بازسازی حرم های مطهر در سامرا، کربلا، کاظمین و نجف ازجمله برنامه های مهم ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت مردم در ستاد عتبات عالیات گیلان

افزایش مشارکت مردم در ستاد عتبات عالیات گیلان