مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-25سياسي

هاشمی طبا: ترسیم «مدینه فاضله» دلیل ناکارآمدی دولت هاست


یک فعال سیاسی با بیان اینکه دولت ها و به خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نوعا در کلام مدینه فاضله را برای مردم ترسیم می کنند، گفت: در حالی که به صورت بسیار بدیهی، - قابلیت انجام آن وعده ها و کلمات ادا شده ممکن نیست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار کرد: دولت ها نمی توانند در شرایط دشوار مدینه فاضله بسازند، البته حکمرانی معمولا این مدینه فاضله را در کلام و سخنان برای اقناع کوتاه مدت مردم به تصویر می کشند.

این فعال سیاسی همچنین گفت: برای یافتن راهکار ایجاد دولت های کارآمد باید به این پرسش ها پاسخ معقول و عملیاتی و نه ایده آلیستی بدهیم که رفاه و سبک زندگی مردم چگونه باید باشد؟ می خواهیم محیط زیست و زندگی ما چگونه باشد؟ می خواهیم چه نوع اقتصادی در کشور حاکم باشد؟ روابط بین المللی ما با دولت ها چگونه باید باشد؟ خبرگزاری دانشجویان ایران به عنوان رسانه برآمده از بطن دانشگاه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به دنبال این است که با انجام گفت وگوهایی با شخصیت های دانشگاهی و نخبگان و فعالان سیاسی (متن مصاحبه با محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را هم می توانید در اینجا بخوانید) به آسیب شناسی علل و عوامل ناکارآمدی دولت های پیشین و موانع کارآمدی دولت ها بپردازد تا از این طریق بتوان چگونگی انتخاب دولت کارآمد در سیزدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: ترسیم «مدینه فاضله» دلیل ناکارآمدی دولت هاست

هاشمی طبا: ترسیم «مدینه فاضله» دلیل ناکارآمدی دولت هاست