مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-25سياسي

خدمت به قشر ضعیف جامعه در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به محرومین، جامعه روستاییان و قشر ضعیف جامعه و آسیب پذیر در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به محرومین، جامعه روستاییان و قشر ضعیف جامعه و آسیب پذیر در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد.

فاطمه مقصودی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت لرستان که پنجم بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: خدمت به محرومین، جامعه روستاییان و قشر ضعیف جامعه و آسیب پذیر در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد که تا به حال این روند به خوبی اجرا شده و این خدمات رسانی قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: بیشتر مردم به خصوص روستاییان همیشه دغدغه آن ها دریافت هزینه برای تمدید و تعویض دفترچه بیمه سلامت بود که در قالب طرح ارزیابی وسع اجرا می شد، اما با پیگیری های مدیران بیمه سلامت، هزینه دفترچه بیمه سلامت برای متقاضیان رایگان شده که این یک خبر خوب برای هم استانی های عزیز است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: بیمه سلامت در بحث هزینه دارو فقط درصدی کمی دریافت می کند که کمک خوبی برای مردم محروم و حاشیه نشین است و ارائه خدمات به بیمارستان ها و تقبل 90 درصد هزینه بیماران یکی از اقدامات خوب بیمه سلامت است که روند این خدمات هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به قشر ضعیف جامعه در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد

خدمت به قشر ضعیف جامعه در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد