مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-25سياسي

ساخت 145 واحد مسکونی برای مددجویان سربیشه


معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این تاکنون برای احداث 145 واحد مسکونی برای مددجویان سربیشه توسط بهزیستی اقدام شده است، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این تاکنون برای احداث 145 واحد مسکونی برای مددجویان سربیشه توسط بهزیستی اقدام شده است، گفت: از این تعداد 51 واحد در مراحل مختلف ساخت هستند و بقیه این واحدها به مددجویان واگذار شده است.

ذوالفقار یزدان مهر، یکشنبه شب 5 بهمن در شورای اداری سربیشه اظهار کرد: از این واحدها 34 واحد برای خانواده های دو معلولی و بیشتر است که 17 واحد روستایی و 17 واحد شهری است و از واحدهای شهری 10 واحد واگذار و بقیه در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کمک بلاعوض در واحدهای شهری مسکونی مددجویان بهزیستی از 30 میلیون تومان به 140 میلیون تومان و کمک بنیاد مسکن هم به 85 میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: گاز کشی داخل 100 واحد مسکونی مددجویان هم در بخش درح با هزینه 400 میلیون تومان را در مرکز پیگیری می کنیم.

معاون سازمان بهزیستی کشور به پرداخت تسهیلات به مددجویان خویش فرما اشاره کرد و افزود به هر کارفرمایی که40 مددجوی بهزیستی را به کار بگیرد 2 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 145 واحد مسکونی برای مددجویان سربیشه

ساخت 145 واحد مسکونی برای مددجویان سربیشه