مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-25بين الملل

گوردون براون: انگلیس بدون اصلاحات سراسری کشور شکست خورده می شود


گوردون براون اظهار کرد، انگلیس تا زمانی که بوریس جانسون طرحهای رادیکالی همچون جایگزین کردن مجلس اعیان با یک مجلس سنای مناطق را در نظر نگیرد با ریسک تبدیل شدن به یک کشور شکست خورده مواجه است.

- گوردون براون: انگلیس بدون اصلاحات سراسری "کشور شکست خورده" می شود گوردون براون اظهار کرد، انگلیس تا زمانی که بوریس جانسون طرحهای رادیکالی همچون جایگزین کردن مجلس اعیان با یک مجلس "سنای مناطق" را در نظر نگیرد با ریسک تبدیل شدن به یک "کشور شکست خورده" مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوردون براون، نخست وزیر اسبق انگلیس در مطلبی در نشریه تلگراف گفت، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس باید همچنین از سرویس ملی سلامت انگلیس و نیروهای مسلح آن برای نشان دادن مزایای هر روزه اتحادیه استفاده کند.

آینده اتحادیه انگلیس یکی از بزرگترین مسائلی است که نخست وزیر انگلیس باید در سال جاری میلادی با آن روبرو شود، در حالی که انتظار می رود حزب ملی اسکاتلند در انتخابات ماه مه کرسی هایی را کسب کند و از آنها برای تجدید مطالباتش برای برگزاری یک همه پرسی دوم استقلال استفاده کند.

اخیرا یک نظرسنجی نشان داد رای دهندگان در تمامی چهار ملت متعلق به بریتانیا اکنون انتظار دارند اسکاتلند در عرض 10 سال آینده مستقل شود و حمایت از اتحاد مجدد (با جمهوری ایرلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوردون براون: انگلیس بدون اصلاحات سراسری کشور شکست خورده می شود

گوردون براون: انگلیس بدون اصلاحات سراسری کشور شکست خورده می شود