مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-25اقتصادي

کمره ای: 5 خوابگاه دانشگاه تهران با هزینه 20 میلیارد تومان بازسازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمره ای، رییس پردیس فنی دانشگاه تهران در مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی که امروز به صورت مجازی برگزار شد، - رییس پردیس فنی دانشگاه تهران گفت: بر اساس طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی، 5 خوابگاه تا اعتبار 20 میلیارد تومان در دانشگاه تهران بازسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمره ای، رییس پردیس فنی دانشگاه تهران در مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی که امروز به صورت مجازی برگزار شد، گفت: بر اساس این طرح، بازسازی 5 خوابگاه از تابستان 99 آغاز شد که در این بازسازی، 6 میلیارد تومان از سوی خیرین، 6 میلیارد تومان توسط دانشگاه و 8 میلیارد تومان از سوی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت شد که در مجموع 20 میلیارد تومان برای بازسازی این خوابگاه ها هزینه شده است.

وی افزود: مشارکت خیرین در امور رفاهی دانشگاه ها باعث خیر و برکت در آموزش عالی است و خیرین به عنوان مشاورین دانشگاه ها هستند.

کمره ای اضافه کرد: آنچه که نیت خیرین است توسعه آموزش عالی است و امیدواریم این حمایت ها و کمک ها در آینده هم ادامه پیدا کند.

در همه دنیا رشد آموزش عالی با کمک های مردمی صورت گرفته است؛ چرا که با تکیه بر بودجه دولت نمی توان شاهد این توسعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمره ای: 5 خوابگاه دانشگاه تهران با هزینه 20 میلیارد تومان بازسازی شد

کمره ای: 5 خوابگاه دانشگاه تهران با هزینه 20 میلیارد تومان بازسازی شد