مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-25بين الملل

ادعای فرمانده سنتکام: روابط آمریکا و ایران در دوران فرصت قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرانک کنِث مک کنزی رییس سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام ، ادعا کرد با تحلیف دولت جو بایدن رییس جمهور جدید ایالات متحده، - فرمانده نظامیان تروریست آمریکایی در غرب آسیا، با ادعای اینکه دولت جدید این کشور فرصتی برای بهبود روابط با ایران است، مدعی شد تهدیدهای ایران در منطقه هنوز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی ، وی در ادامه ادعاهای خود گفت: برخلاف نگرانی های برخی تحلیلگران نظامی و امنیتی، نه تنها ایران در روزهای پایانی ترامپ به هیچ هدف آمریکایی در منطقه مستقیماََ حمله نکرد بلکه توانست به میزان زیادی بازیگران نیابتی خود در عراق و دیگر بخش های منطقه را مدیریت کند.

البته همه آن گروه ها مستقیماََ تحت فرماندهی و دستور تهران نیستند .

فرمانده تروریست های آمریکایی در منطقه با بیان اینکه دولت جدید واشنگتن به دنبال بازنگری در سیاست های این کشور است، اظهار داشت: به نظرم محاسبات سیاسی در ایران وجود دارد که می خواهند با دولت جدید ارتباط برقرار کرده تا ببیند اگر چیزی تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مک کنزی درباره بحران افغانستان نیز گفت تعداد نظامیان ناتو و دیگر کشورها از تعداد نظامیان آمریکایی در این کشور کمتر است اما سنتکام هنوز دستور جدیدی در این رابطه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای فرمانده سنتکام: روابط آمریکا و ایران در دوران فرصت قرار دارد

ادعای فرمانده سنتکام: روابط آمریکا و ایران در دوران فرصت قرار دارد