مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-25پزشكي

غربالگری کرونایی 90 درصد جمعیت گیلان/ بستری 108 بیمار جدید


معاون فنی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی 90 درصد جمعیت گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: با توجه به موفقیت مرحله نخست، - ایسنا/گیلان معاون فنی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی 90 درصد جمعیت گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: با توجه به موفقیت مرحله نخست، مرحله دوم را نیز با استفاده از امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز کردیم.

دکتر مسعود نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در استان گیلان، اظهار کرد: در مرحله نخست 666 هزار و 103 خانوار مشتمل بر دو میلیون و 63 هزار و 156 نفر از جمعیت استان را غربالگری کرونایی کردیم.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی 90 درصد جمعیت گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: با توجه به موفقیت مرحله نخست، مرحله دوم را نیز با استفاده از امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان اعم از مراقبین سلامت و بهورزان و همکاری بسیج و سپاه قدس آغاز کردیم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اولویت مرحله دوم طرح مذکور را غربالگری گروه های آسیب پذیر جامعه که بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند، دانست و خاطرنشان کرد: سالمندان یکی از این گروه های آسیب پذیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری کرونایی 90 درصد جمعیت گیلان/ بستری 108 بیمار جدید

غربالگری کرونایی 90 درصد جمعیت گیلان/ بستری 108 بیمار جدید