مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-25فناوري

برای استفاده از سیگنال یا تلگرام دست نگه دارید!


در پی واکنش منفی کاربران به تغییرات حریم خصوصی واتس اپ، اپلیکیشنهای تلگرام و سیگنال محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده و اکنون دهها میلیون نفر برای نخستین بار در حال استفاده از این پیام رسانها هستند اما آنها هم مانند واتس اپ تنظیمات مهمی دارید که پیش از شروع .

- در پی واکنش منفی کاربران به تغییرات حریم خصوصی واتس اپ، اپلیکیشنهای تلگرام و سیگنال محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده و اکنون دهها میلیون نفر برای نخستین بار در حال استفاده از این پیام رسانها هستند اما آنها هم مانند واتس اپ تنظیمات مهمی دارید که پیش از شروع به استفاده باید تغییر داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر دو اپلیکیشن سیگنال و تلگرام تنظیمات پیش فرضی دارند که باید حتما تغییر داده شوند.

اگرچه سیگنال بسیار مطمئن تر از تلگرام است، اما تلگرام کاربران بیشتری دارد که فعالیت در آن را راحتتر می کند با این حال باید محدودیتهای امنیتی را هم درک کنید.

در مقایسه با تلگرام که ترکیبی از پیام رسان و شبکه اجتماعی با کانالها و گروههای نامحدود است، سیگنال شباهت بیشتری به واتس اپ دارد.

برخلاف واتس اپ و سیگنال، تلگرام همه پیامها و محتوای شما را در ابر ذخیره می کند بنابراین می توانید از دستگاههای مختلف به پیامتهایتان دسترسی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استفاده از سیگنال یا تلگرام دست نگه دارید!

برای استفاده از سیگنال یا تلگرام دست نگه دارید!