مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-25ورزشي

تجلیل از اسطوره کرمانشاهی نبرد با فانتوم/ تندیس «سرتیپ برات پور» ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، در گام هشتم تجلیل از مفاخر شهر کرمانشاه از فرمانده بزرگترین عملیات هوایی دفاع مقدس، امیر سرتیپ خلبان فرج الله براتپور و شهدای نیروی هوایی تقدیر خواهد شد.

بر پایه این گزارش، در جلسه ی هماهنگی این آیین که در محل سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با حضور سردار باباخانی رییس این بنیاد، مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی شهردار و نمایندگان ارتش، صدا و سیما، حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بر پاسداشت مفاخر شهر تاکید گردید.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این جلسه با اشاره به این که مباحث مرتبط با هویت، همچون هویت ملی و بحران هویت یکی از مهم ترین مسائلی است که امروزه در کانون توجه صاحب نظران قرارگرفته است، گفت: بزرگداشت مفاخر در میان شهروندان می تواند در هویت بخشی به شهروندان و به ویژه به نسل جوان شهر مؤثر واقع شود.

وی افزود: تجلیل از مشاهیر و مفاخر حوزه های گوناگون علمی، فرهنگی و هنری کرمانشاه مدتی است از سوی معاونت فرهنگی شهرداری در دستور برنامه های تکریم داشته های انسانی استان قرار داده شده که تجلیل از استاد سلطانی مورخ کرمانشاهی و دکتر میرجلال الدین کزازی و شهریاران پزشکی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از اسطوره کرمانشاهی نبرد با فانتوم/ تندیس «سرتیپ برات پور» ساخته می شود

تجلیل از اسطوره کرمانشاهی نبرد با فانتوم/ تندیس «سرتیپ برات پور» ساخته می شود