مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-25سياسي

تحریم آستان قدس مغایر با آزادی های فکری و حقوق بشر است


نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تحریم آستان قدس رضوی توسط دولت ترامپ را مغایر با آزادی های فکری و حقوق بشری عنوان کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تحریم آستان قدس رضوی توسط دولت ترامپ را مغایر با آزادی های فکری و حقوق بشری عنوان کرد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آستان قدس رضوی نگاه شیعیان جهان مکانی مقدس، مذهبی و نماد بارز اسلام و تشیع علوی است در حالی که کشورهای مدعی حقوق بشر نظیر آمریکا شعار آزادی عقیده، مذهب و بیان را سر می دهند و آن را به صورت چماقی بر سر مخالفین خود هر جا و هر زمان لازم بدانند فرود می آورند اینگونه دست به تحریم یک مکان مقدس و مذهبی می زنند.

وی با اشاره به اینکه تحریم آستان قدس رضوی از سوی دولت ترامپ در واقع اقدامی در جهت توهین به مقدسات سایر ملت ها بود، افزود: چنین اقدامی به معنی دشمنی با ادیان الهی، فقدان عقلانیت و منطق و حاکی از عصبانیت ناشی از عدم تحقق نهایی اهداف تحریم های گسترده و ظالمانه بود.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه هدف دولت ترامپ زمین گیر کردن کامل جمهوری اسلامی با حربه تحریم ها بود، تصریح کرد: از آنجا که این هدف در طول دوران زمامداری ترامپ محقق نشد او در روزهای پایانی عمر دولت خود دست به رفتارهای جنون آمیز و مغایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم آستان قدس مغایر با آزادی های فکری و حقوق بشر است

تحریم آستان قدس مغایر با آزادی های فکری و حقوق بشر است