مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-25اجتماعي

سرانجام ساخت بزرگراه شهید همدانی در پایتخت


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای اتمام اقدامات باقی مانده عمرانی در پروژه احداث بزرگراه شهید همدانی تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی درباره پروژه احداث بزرگراه شهید همدانی اظهارداشت: این پروژه شامل اجرای مسیرهای کندرو و دسترسی های محلی، راستگردها و دیوارهای حائل باند شمال این بزرگراه است.

وی افزود: اجرای این فعالیت های تکمیلی که عمدتا مربوط به بخش حدفاصل تونل شهدای غزه تا تقاطع های غیرهمسطح کاروانسراسنگی است، از تابستان سال جاری در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

وی همچنین با اعلام پیشرفت 95 درصدی مسیرهای دسترسی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه گفت: مجموع طول این مسیرها حدود یک کیلومتر و شامل یک مسیر کندرو و 2 راستگرد شرق به شمال و شمال به غرب است.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: بخش اعظم عملیات زیرسازی در مسیرهای دسترسی بزرگراه شهید همدانی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه به اتمام رسیده است.

صبوری دیلمی همچنین از تلاش برای اجرای سایر اقدامات باقی مانده شامل پیاده روسازی، نصب هندریل و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در این مسیرها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام ساخت بزرگراه شهید همدانی در پایتخت

سرانجام ساخت بزرگراه شهید همدانی در پایتخت