مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-25سياسي

ساخت 12 مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در یزد


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد از ساخت 12 مدرسه و 12 خانه بهداشت در این استان توسط این ستاد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد از ساخت 12 مدرسه و 12 خانه بهداشت در این استان توسط این ستاد خبر داد.

علی اکبر محمدپناه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به مشارکت و اقدام این نهاد در مدرسه سازی، تصریح کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از سال 88 با صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت 10 هزار مدرسه فعالیت خود در این خصوص را آغاز کرده و تاکنون یک هزار و 720 مدرسه را در سطح کشور ساخته که از این تعداد 16 مدرسه به نام برکت با بهترین کیفیت و امکانات مربوط به استان یزد است.

وی بیشتر مدارس برکت ساخته شده در استان را مربوط به مناطق اسفند آباد، عقدا، عزآباد، محمد آباد، یزد، بهاباد، خاتم و ندوشن اعلام کرد و گفت: البته برخی از این مدارس نیز هم اکنون در حال ساخت و تکمیل هستند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان با بیان این که در تفاهم نامه ای اخیراً ساخت 12 مدرسه دیگر برای استان یزد در دستور کار قرار گرفته است، گفت: علاوه بر مدرسه، در زمینه ی ایجاد خانه های بهداشت نیز طی چند ماه گذشته اقدام شده و در این رابطه پنج خانه بهداشت در شهرستانهای خاتم، ابرکوه و بافق ایجاد و 7 خانه بهداشت دیگر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 12 مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در یزد

ساخت 12 مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در یزد