مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-25سياسي

قالیباف: روح حاکم بر تحول در بودجه 1400 رفع تبعیض است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی حماسه ماندگار به مناسبت واقعه ششم بهمن ماه سال 1360 آمل ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، - رییس مجلس گفت: ما در مجلس مصمم هستیم ضمن رفع تبعیض ها از ظرفیت های این استان در برنامه هفتم توسعه استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی حماسه ماندگار به مناسبت واقعه ششم بهمن ماه سال 1360 آمل ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی (ره) و ایام دهه فجر، گفت: واقعه 1360 آمل نمادی از مقاومت مردم و حضور آن ها در همه صحنه هاست، همان چیزی که امروز کمتر به آن توجه شده است.

وقتی از واقعه ششم بهمن آمل یاد می کنیم نشان می دهد باور های انقلاب ما برخواسته از مکتب اهل بیت و قرآن است و اینکه مردم چگونه از انقلاب دفاع کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شهر هزار سنگر آمل دارای چهره های بزرگ روحانیت همچون حضرت آیت الله حسن زاده آملی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله میرزاهاشم آملی است که در دوران جنگ در کنار رزمندگان لشگر 25 کربلا بودند، از این رو یاد همه شهدای این استان و 40 شهید و یک شهیده طاهره واقعه ششم بهمن سال 1360 آمل را گرامی می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: روح حاکم بر تحول در بودجه 1400 رفع تبعیض است

قالیباف: روح حاکم بر تحول در بودجه 1400 رفع تبعیض است