مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-25پزشكي

علل شایع مرگ کودکان زیر پنج سال


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه یکی از علت های مرگ کودکان زیر پنج سال حوادثی است که می توان از آن پیشگیری کرد، گفت: - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه یکی از علت های مرگ کودکان زیر پنج سال حوادثی است که می توان از آن پیشگیری کرد، گفت: از ابتدای امسال سه مورد غرق شدگی در حوضچه ها و استخرها داشته ایم که این مرگ ها قابلیت پیشگیری دارد.

دکتر سیدوحید هاشمی طباطبایی صبح امروز ششم بهمن ماه در کارگروه اجتماعی فرهنگی، زنان و خانواده استانداری کرمان اظهار کرد: کاهش مرگ کودکان زیر پنج سال یکی از اهداف توسعه به حساب می آید و این مسئله بسیار مهم است.

وی افزود: در کشور ما در حال حاضر نسبت به دو تا سه دهه قبل این شاخص بهبود پیدا کرده اما برخی کشورهای عربی وضعیتشان بهتر از ماست.

طباطبایی با اشاره به اینکه یکی از علت های مرگ کودکان زیر پنج سال حوادثی است که می توان از آن پیشگیری کرد، گفت: از ابتدای امسال سه مورد غرق شدگی در حوضچه ها و استخرها داشته ایم که این مرگ ها قابلیت پیشگیری دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه پیشگیری از مرگ کودک به دلیل حوادث حتما باید مدنظر قرار گیرد، افزود: حصارکشی استخرهای آب کشاورزی و نصب تابوهای هشداردهنده بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل شایع مرگ کودکان زیر پنج سال

علل شایع مرگ کودکان زیر پنج سال