مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-25اجتماعي

اجرای طرح «بنای نور» در راستای بازسازی عتبات عالیات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره نقش مهم موکب ها در هنگام بروز بحران، گفت: در راستای بازسازی عتبات طرح «بنای نور» برای جمع آوری کمک های مردمی اجرا می شود.

- رشت- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره نقش مهم موکب ها در هنگام بروز بحران، گفت: در راستای بازسازی عتبات طرح بنای نور برای جمع آوری کمک های مردمی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید دوهندو صبح دوشنبه در نشست خبری خبرنگاران با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات توسط سردار سلیمانی بنیان گذاری شد، گفت: عتبات نماد مقدسات دینی ما است اما رژیم صدام از حضور شیعیان در این اماکن خودداری می کرد و این اماکن مطهره در مظلومیت کامل بودند اما با فروپاشی رژیم صدام، شرایط تغییر کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سردار سلیمانی جهت پی ریزی ستاد عتبات عالیات در ایران، اضافه کرد: این ستاد دو مأموریت راهبردی دارد که یکی از آنها گرفتن پروژه از کشور عراق است و شامل مرمت و بازسازی عتبات عالیات می شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان راهبرد دوم این سازمان را استفاده از تمام ظرفیت استان برای جمع آوری نذورات حضرات معصومین دانست، بیان کرد: مردم ما همواره در هر شرایطی توسل و توکل می کنند و در شرایط سخت فعلی نیز با این دو مؤلفه بر مشکلات فائق می آییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بنای نور» در راستای بازسازی عتبات عالیات

اجرای طرح «بنای نور» در راستای بازسازی عتبات عالیات