مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-25فناوري

آغاز برگزاری تمام الکترونیک مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، فرجود، با اشاره به ویژگی های جدید در سامانه معاملات شهرداری تهران گفت: - فرجود از برگزاری تمام الکترونیک مناقصات در شهرداری تهران خبر داد که طی آن تمام مراحل انجام معاملات و برگزاری مناقصات به صورت الکترونیکی و با ابزار هایی مانند امضای دیجیتال انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، فرجود، با اشاره به ویژگی های جدید در سامانه معاملات شهرداری تهران گفت: با عملیاتی شدن فاز جدید این سامانه تمامی مراحل از انتشار آگهی تا دریافت و بارگذاری اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصات و مزایده ها و همچنین برگزاری کمیسیون های معاملاتی و نیز صورت جلسه ها تماماً به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

فرجود درباره مزایای تمام الکترونیکی شدن فرایند مناقصات شهرداری تهران افزود: الکترونیکی شدن و اعلان عمومی معاملات شهرداری، برای تمامی متقاضیان، فرصت هایی برابر ایجاد می کند و موجب حذف گردش کار دستی می شود.

همچنین با اجرایی شدن امضای دیجیتال در شهرداری تهران، ضمن حفظ کامل محرمانگی، ایجاد شفافیت و امکان نظارت حداکثری بر فرآیند ها را در پی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری تمام الکترونیک مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال

آغاز برگزاری تمام الکترونیک مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال