مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-25اجتماعي

اهدای 165 هزار تبلت به دانش آموزان محروم


جانشین وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت، از تهیه و اهدای 165 هزار تبلت و وسایل هوشمند ارتباطی به دانش آموزان محروم توسط دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و خیرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سید جواد حسینی جانشین وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت، در هفتمین نشست کمیته اجرایی طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) که به میزبانی معاونت آموزش متوسطه در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در طرح هدایت اظهار کرد: پویش اولیای خردمند، فرزندان هوشمند با استفاده از ظرفیت بیش از 100 هزار انجمن اولیا و مربیان مدارس برای تأمین تجهیزات ارتباطی هوشمند دانش آموزان نیازمند و پویش من حاضرم توسط سازمان دانش آموزی باهدف بسیج همه خیرین و خیرخواهان جامعه برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است.

وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی طرح هر انجمن حداقل سه تبلت را کلید زده است تا از این طریق و با استفاده از ظرفیت 13 هزار انجمن اسلامی 39هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از سازمان بسیج دانش آموزی در اجرای طرح نظر هوشمند گفت: با اجرای طرح نذر هوشمند تاکنون نزدیک به 65 میلیارد تومان جمع آوری شده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 165 هزار تبلت به دانش آموزان محروم

اهدای 165 هزار تبلت به دانش آموزان محروم