مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-25پزشكي

اختصاص دستگاه دیالیز ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان اسدآباد


مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی دستگاه دیالیز به همراه سیستم معکوس آب(R/O) در ICU کرونای مرکز درمانی بیمارستان حضرت قائم(عج) این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی دستگاه دیالیز به همراه سیستم معکوس آب(R/O) در ICU کرونای مرکز درمانی بیمارستان حضرت قائم(عج) این شهرستان خبر داد.

حسین سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به راه اندازی و پذیریش بیماران کرونا در بخش های مختلف مرکز، از ابتدا سیاست مرکز بر تفکیک و جداسازی بیماران عادی و مشکوک و مبتلا در بیمارستان پایه گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران کرونایی نیازمند مراقبت های ویژه و دیالیز هستند، افزود: راه اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک از اولویت های اجتناب ناپذیر مرکز و منطبق بر سیاست های دانشکده و وزارت متبوع در جهت بهینه سازی خدمت رسانی به مراجعان است.

سلیمانی تصریح کرد:در همین راستا بخش ICU مرکز درمانی حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد در یک نوآوری بخش مراقبت های ویژه بیماران کرونایی را مجهز به دستگاه دیالیز به همراه پرتابل(R/O) برای استفاده اختصاصی این بیماران به صورت ایزوله و اختصاصی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دستگاه دیالیز ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان اسدآباد

اختصاص دستگاه دیالیز ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان اسدآباد