مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-25اجتماعي

کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد


معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پوشش حداکثری و کیفیت آموزش، مرکز ثقل تیم ارزیابی وزارت آموزش و پرورش در شرایط کرونا است، - ایسنا/کرمان معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پوشش حداکثری و کیفیت آموزش، مرکز ثقل تیم ارزیابی وزارت آموزش و پرورش در شرایط کرونا است، گفت: کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد.

محمد سلیمی در نشست با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی اظهار کرد: نظارت دقیق از هدررفت منابع جلوگیری می کند و باعث می شود سیستم، خارج از سلایق شخصی و بر اساس برنامه پیش برود.

وی با بیان اینکه برای نظارت نیاز به اندازه گیری دقیق داریم، افزود: اندازه گیری کمک می کند که حقایق عیان و دروغ های نهان آشکار شود.

پس باید تلاش کنیم اندازه گیری دقیقی داشته باشیم.

سلیمی بیان کرد: پوشش حداکثری آموزشی، پوشش حداکثری شبکه شاد و کیفیت آموزشی مهمترین دغدغه های وزیر آموزش و پرورش در زیست بوم کرونا است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان این که کرونا مثل آوار بر سر مردم دنیا خراب شد و شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد

کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد