مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-25اقتصادي

خلاء قانونی تامین بیمه خسارات ناشی از حمله حیات وحش


مدیرکل حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست گفت: در برابر آسیب حیات وحش به محصولات کشاورزی خلاء قانونی وجود دارد و لازم است که از طریق اصلاح ضوابط و قوانین این مشکل برطرف شود.

- شهاب الدین منتظمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت پلنگ هرمزگانی که به دلیل گیر افتادن در تله در نهایت پایش قطع شد، افزود: با توجه به اینکه این حیوان نیاز به جراحی تخصصی داشت بعد از انتقال به تهران، 48 ساعت در مرکز تیمار حیات وحش پارک پردیسان نگهداری شد و برای اینکه وضعیت سلامتی اش بررسی شود تصمیم بر این شد به یکی از مراکز دامپزشکی معتمد سازمان سپرده شود.

وی ادامه داد: پس از انجام عمل جراحی این حیوان، باراجین به عنوان مرکزی که زیرساخت های لازم را برای حمایت و تیمار اعلام آمادگی کرد و متعهد شد برای نگهداری از این حیوان شرایط مورد نیاز را فراهم کند و با موافقت سازمان محیط زیست به این مرکز منتقل شد.

منتظمی با اشاره به اینکه این پلنگ هرمزگانی د ر حال حاضر در مرکز باراجین دوران نقاهت می گذارند درباره تصمیم نهایی سازمان برای این حیوان توضیح داد: این حیوان قرار است در باراجین بماند چون باید در یک مرکز تیمار باقی بماند تا شرایط حفاظت و ظرفیت باروری برایش فراهم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء قانونی تامین بیمه خسارات ناشی از حمله حیات وحش

خلاء قانونی تامین بیمه خسارات ناشی از حمله حیات وحش