مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:102021-01-25اقتصادي

93 واحد در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه واگذار شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از واگذاری93 واحد در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه خبر داد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، 93 واحد در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه واگذار شد ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از واگذاری93 واحد در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه خبر داد.

خالد جعفری، در خصوص منطقه ویژه اقتصادی بانه، اظهار کرد: در حال حاضر این مجموعه در فاز اول حدود 93 واحد آن واگذارشده است.

وی افزود: مساحت اراضی این زمین از 2 هزار تا 2 هزار و 500 مترمربع و برخی قطعات هم تا سه هزار مترمربع تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، به نحوه واگذاری و امتیازات شهرک های صنعتی اشاره و بیان کرد: قیمت زمین، با تاثیر از زیرساخت ها، تأسیسات و ساختمان های عمومی تعیین شده است که تا مرحله گمرک و مواردی که باید صادرات آن به صورت مستقیم خروجی شود انجام شده همچنین زیرساخت های موردنیاز این منطقه دارای برق، آب، گاز، تلفن و موارد دیگر است.

جعفری با اشاره به اینکه امتیازات زمین، ویژه سرمایه گذارانی است که تولیدات صادرات محور دارند، عنوان کرد: این سرمایه گذاران مواد اولیه ای که از خارج وارد کشور می کنند از عوارض گمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 واحد در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه واگذار شد

93 واحد در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه واگذار شد