مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 00:052021-01-24بين الملل

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه به دست نیروهای اشغالگر آمریکا


نیروهای اشغالگر آمریکایی همچنان به صدور تجهیزات نظامی و لجستیکی به خاک سوریه و در مقابل سرقت منابع نفتی و کشاورزی این کشور ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای اشغالگر ایالات متحده در اقدامی مغایر با قوانین بین الملل در حالی که کاروانی متشکل از کامیون های حامل تجهیزات نظامی و مواد لجستیکی را برای پشتیبانی از پایگاه های غیرقانونی خود در منطقه الجزیره سوریه وارد این کشور کردند، در مقابل کاروانی حامل نفت و گندم مسروقه را از خاک سوریه به عراق ارسال کردند.

منابع محلی در روستای السویدیه در منطقه الیعربیه، واقع در دورترین نقطه شرقی استان الحسکه، به سانا گفتند که کاروانی متشکل از 45 دستگاه کامیون سرپوشیده، یک کامیون یخچال دار و تعدادی تانکر مملو از تجهیزات و مواد لجستیکی متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکایی امروز (یکشنبه) بعد از ظهر از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید از خاک عراق وارد سوریه شدند تا از پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه الجزیره سوریه پشتیبانی کند.

در چارچوب ادامه سرقت و قاچاق ثروت سوریه، منابع محلی خاطرنشان کردند که حدود 70 دستگاه کامیون، تانکر و کامیون یخچالدار متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکایی، همراه با تعدادی وسیله نقلیه نظامی متعلق به شبه نظامیان قسد ، از همان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه به دست نیروهای اشغالگر آمریکا

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه به دست نیروهای اشغالگر آمریکا