مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 23:252021-01-24بين الملل

موج دوم دستورهای اجرایی بایدن برای لغو سیاست های ترامپ


رسانه های آمریکایی از ادامه امضای دستورهای اجرایی جدید برای لغو تصمیم های ترامپ طی هفته دوم ریاست جمهوری جو بایدن خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا طی سه روز اول ریاست جمهوری خود تا کنون 30 دستور اجرایی امضا کرده است که تنها 3 مورد کمتر از دستورهای اجرایی ، بایدن دستور کار اجرایی خود را در هفته دوم ریاست جمهوری مشخص کرده است و قصد دارد روی مساله مهاجرت، خدمات درمانی، حوزه های تغییرات اقلیمی، حقوق نژادی و برخی مسائل دیگر تمرکز کند و در هر روز یک موضوع مشخص را دنبال خواهد کرد.

  هیل می نویسد، بایدن در روز سه شنبه یک دستور اجرایی درباره برابری نژادی و احیای برخی قوانین انتقال تجهیزات نظامی به پلیس اجرایی محلی که در دوران باراک اوباما تدوین شده بود را امضا خواهد کرد.

  بایدن همچنین قصد دارد روز جمعه چند دستور اجرایی در زمینه لغو سیاستهای دوره ترامپ درباره سیستم پناهندگی و ایجاد ساز و کاری برای رسیدگی به دلایل اصلی مهاجرت از کشورهای آمریکای مرکزی امضا کند.

  رییس جمهور جدید آمریکا همچنین قصد دارد با یک دستور اجرایی، نیروی ویژه ای برای اتحاد خانواده های پناهجویان که از یکدیگر جدا شده اند تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم دستورهای اجرایی بایدن برای لغو سیاست های ترامپ

موج دوم دستورهای اجرایی بایدن برای لغو سیاست های ترامپ