مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-24بين الملل

بازخوانی نقش اتحادیه کمونیستهای ایران در غائله آمل 1360


درهم تنیدگی و وسعت جنگلهای شمال ایران در طول تاریخ همواره مأمن و مفر و بهترین محل اختفای نیروهای شبه نظامی و معترض به حکومت مرکزی بوده است.

یک بار میرزا کوچک و نهضت جنگل، - درهم تنیدگی و وسعت جنگلهای شمال ایران در طول تاریخ همواره مأمن و مفر و بهترین محل اختفای نیروهای شبه نظامی و معترض به حکومت مرکزی بوده است.

یک بار میرزا کوچک و نهضت جنگل، آن را کانون تجمع آزادیخواهان ایران قرار داد و نامش را برای همیشه تاریخ بر تارک خوشنامی ایران حک کرد و بار دیگر اتحادیه کمونیستهای ایران با شبیخون به مال و جان مردم و نیروهای رسمی نظامی کشور در صدد گرفتن ماهی از آب گل آلودِ شرایط ناآرام و تثبیت نشده ماههای ابتدایی انقلاب اسلامی برآمد و نام خود تا ایران و ایرانی هست در ردیف جریانهای متوهم ضدملی و ضد آزادی حک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششم بهمن یادآور سی و نهمین سالگرد قیام مسلحانه اتحادیه کمونیستهای ایران در شهرستان آمل است.

واقعه ای که رشادت مردمش به گوش جهان رسید و به سندی واقعی علیه ادعاهای واهی و پوچ نظام کمونیست در حمایت از توده های مردم در تاریخ از خود به جا گذاشت.

کل ماجرا جوانه های رویش گرایش سوسیالیستی و چپی در ایران ریشه در دوره مظفرالدین شاه قاجار و نهضت مشروطه خواهی و البته ریشه در حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی و چین داشت که در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی نقش اتحادیه کمونیستهای ایران در غائله آمل 1360

بازخوانی نقش اتحادیه کمونیستهای ایران در غائله آمل 1360