مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-24سياسي

توییت بی ربط عنابستانی درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز: وظیفه خداست که دفاع کنه!


دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی دی؟ تاکی سکوت؟ می گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، - توییت بی ربط عنابستانی درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز: وظیفه خداست که دفاع کنه! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی دی؟ تاکی سکوت؟ می گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه ان الله یدافع عن الذین آمنوا ‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! علی اصغر عنابستانی که نام او با ماجرای سیلی زدن به صورت سرباز راهور سر زبان ها افتاده بود، در توییتی به این ماجرا واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، علی اصغر عنابستانی در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: بهش می گفتند؛ دیکتاتور، مرفه، پولدار! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی دی؟ تاکی سکوت؟ می گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه ان الله یدافع عن الذین آمنوا ‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! ‏دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده! شهید بهشتی.

وی که دیروز گفته بود نه تنها به صورت سرباز سیلی نزده بلکه این سرباز بوده که توهین کرده است، امروز وعده داده بود بیانیه ای در این باره صادر کند ولی به این توییت نامرتبط بسنده کرد!این نماینده مجلس توضیح نداد که زدن سیلی به صورت یک سرباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت بی ربط عنابستانی درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز: وظیفه خداست که دفاع کنه!

توییت بی ربط عنابستانی درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز: وظیفه خداست که دفاع کنه!