مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:002021-01-24ورزشي

قهرمانان صحرانوردی ایران روبالشتی جایزه گرفتند!


نفرات برتر دوی صحرانوردی قهرمانی کشور به عنوان جایزه روبالشتی دریافت کردند.

- جی پلاس، مسابقات قهرمانی کشور دوی صحرانوردی در بخش مردان و زنان به ترتیب سوم و پنجم بهمن برگزار شد که با قهرمانی محمدجعفر مردادی و پریسا عرب به پایان رسید.

ایسنا نوشت: این مسابقات به میزبانی چابهار برگزار شد که در مجموع 80 ورزشکار مرد و زن مسیر 10 کیلومتری را دویدند اما نکته عجیب و قابل توجه به جوایز نفرات برتر مربوط می شود؛ در پایان رقابت ها از طرف میزبان مسابقات به نفرات برتر روبالشتی جایزه دادند.

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی هم که در محل مسابقات حضور داشته بعد از آنکه متوجه ماجرا می شود، قول می دهد که طی روزهای آینده جایزه ای ریالی به مقام آوران اهدا کند.

برگزاری مسابقات ورزشی برای آماده نگه داشتن ورزشکاران و محک زدن شان اقدامی ضروری و شایسته است اما باید به شان آنها هم توجه کرد.

اهدا روبالشتی به کسانی که در سطح قهرمانی فعالیت می کنند و به دنبال حضور موفق در عرصه های بین المللی هستند، بی احترامی به آنها محسوب می شود و انگیزه آنها را از بین می برد.

ضمن اینکه باید توجه داشت نوجوانان و جوانان علاقه مند به دوومیدانی مسابقات را رصد می کنند و نگاهشان به قهرمانان ماده های مورد نظرشان است، بنابراین در جریان اخبار مربوط به آنها قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان صحرانوردی ایران روبالشتی جایزه گرفتند!

قهرمانان صحرانوردی ایران روبالشتی جایزه گرفتند!