مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:502021-01-24اقتصادي

حساب خالی صداوسیما برای وزارت ورزش/ ماجرای حق پخش بیخ پیدا می کند؟


درحالی که از ابتدای سال جاری تا کنون سازمان صداوسیما مکلف بوده سهم وزارت ورزش را از محل درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی به میزان تعیین شده پرداخت کند، - درحالی که از ابتدای سال جاری تا کنون سازمان صداوسیما مکلف بوده سهم وزارت ورزش را از محل درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی به میزان تعیین شده پرداخت کند، اما تاکنون ریالی واریز نشده است و این مسئله از سوی وزارت ورزش به نهادهای نظارتی جهت پیگیری و اقدام، گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش عمده ای از درآمد باشگاه های معروف دنیا از حق پخش تامین می شود و حدود30 تا 35 درصد درآمد آن ها از محل حق پخش است.

طی 15 سال گذشته مسئولان مختلف در وزارت ورزش و جوانان، سازمان وقت تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال درگیر ماجرای حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی بودند و در چند برهه زمانی، حتی از ورود دوربین های سازمان صداوسیما به ورزشگاه ها ممانعت به عمل آمد، اما در نهایت با دخالت مقامات بالادستی به دلیل جذابیت و اهمیت بالای فوتبال برای مردم، همان رویه قبلی ادامه یافت و نه تنها دوربین ها به ورزشگاه ها راه یافتند بلکه خبری هم از پرداخت حقوق ورزش در این زمینه نشد.

پس از تصویب قانون بودجه سال 99 اعلام شد که درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی باید به نسبت 30 به 70 بین وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب خالی صداوسیما برای وزارت ورزش/ ماجرای حق پخش بیخ پیدا می کند؟

حساب خالی صداوسیما برای وزارت ورزش/ ماجرای حق پخش بیخ پیدا می کند؟