مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:452021-01-24ورزشي

سپاهان - صنعت نفت؛ جنگ برای گرفتن جای استقلال/ حرکت پرسپولیس در سربالایی


در آخرین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر امروز سه بازی برگزار می شود که در مهم ترین آن سپاهان و صنعت نفت در آبادان به مصاف هم می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 بازی پایان می یابد که در آن آلومینیوم در اراک میزبان پرسپولیس است، تیم قعر جدولی ماشین سازی میزبان فولاد است و در حساس ترین بازی امروز صنعت نفت و سپاهان در آبادان به مصاف هم می روند.

آلومینیوم اراک - پرسپولیس پرسپولیس در حالی برای این دیدار آماده می شود که هفته گذشته بعد از هفته ها دوری از پیروزی به نخستین برد خود رسید و آنها حالا به دنبال دومین پیروزی پیاپی خود هستند.

پیروزی در این بازی می تواند پرسپولیس را به رده پنجم جدول برساند تا شاگردان گل محمدی رفته رفته برای حضور در کورس بالای جدول آماده شوند.

سرخ پوشان تنها تیم بدون شکست در مسابقات هستند و با 5 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و این می تواند کار شاگردان خطیبی را در این بازی خانگی دشوار کند.

بهترین خبر برای آلومینیوم، رسیدن محمد ایران پوریان مدافع با تجربه آنها برای این بازی است تا دست خطیبی در این بازی باز باشد.

خطرناک ترین بازیکن این تیم نیز حامد پاکدل است که با زدن 5 گل در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان - صنعت نفت؛ جنگ برای گرفتن جای استقلال/ حرکت پرسپولیس در سربالایی

سپاهان - صنعت نفت؛ جنگ برای گرفتن جای استقلال/ حرکت پرسپولیس در سربالایی