مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-24سياسي

اتمام حجت امام جمعه بناب با مسئولان شهری


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب درباره وضعیت نامناسب مزار شهدای بناب با مسئولان این شهر اتمام حجت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست آن سردار بزرگ را از بین ببرد، بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر ایشان بیش از گذشته در جهان مطرح شد.

وی سپس با تشریح خطبه 178 حضرت علی (ع) در نهج البلاغه خاطرنشان کرد: این خطبه های امیرالمؤمنین علی (ع) درس عبرت است و باید از آن به عنوان موعظه عبرت گرفته شود و دگرگونی های روزگار را برای ما بیان کند.

امام جمعه شهرستان بناب همچنین با تشریح گوشه هایی از تلاش های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در 40 سال گذشته یادآور شد: امروز نام و عظمت این شهید در کل دنیا می درخشد؛ از این رو بر مسئولان فرض است که از سیره و راه و روش این شهید والامقام درس بگیریم.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: مسئولان وارث خون های ریخته شده انسان های وارسته ای همچون شهیدان باکری، کاظمی، صیاد شیرازی، چمران، فخری زاده و سردار سلیمانی ها هستند؛ از این رو باید با الهام گرفتن از خون این عزیزان و دیگر شهدای گرانقدر تکانی بخوریم و برای خدمت به ملت کمر همت ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت امام جمعه بناب با مسئولان شهری

اتمام حجت امام جمعه بناب با مسئولان شهری