مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:252021-01-24سياسي

کاهش 65 درصدی جرائم خشن در مازندران


جانشین فرماندهی انتظامی مازندرن، گفت: با تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش و برخورد با آنان در سطح استان،اکنون جرائم خشن در سطح استان 65 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدموسی حسینی امشب در آیین تودیع و تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان نور، اظهار کرد: از وظایف اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و تامین امنیت در جامعه است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر امنیت سه رکن داشته باشد، مهمترین رکن نیروی انتظامی است اما تولید امنیت یک کار جمعی است، همه در آن سهم و نقش دارند و باید کمک کنند.

وی مشارکت در تولید امنیت را ضروری دانست و افزود: از اقدامات نیروی انتظامی، سیستمی کردن منیت است که با مشارکت مردم اتفاق می افتد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به برخورد جدی با اراذل و اوباش، تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش و برخورد جدی با آنان در سطح استان،اکنون شاهد کاهش 65 درصدی جرائم خشن در سطح استان مازندران هستیم.

  این مسؤول یکی از وظایف نیروی انتظامی را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی تا کنون 3 هزار و 700 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرد و کشفیات زیادی داشت اگر چه مردم از کشف مواد مخدر خوشحال می شوند اما از دیدن معتادان و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصدی جرائم خشن در مازندران

کاهش 65 درصدی جرائم خشن در مازندران