مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-24حوادث

تازه داماد در آغوش طناب دار!


تازه دامادی که در یک نزاع دسته جمعی نوجوان 17 ساله ای را با ضربه قمه به قتل رسانده بود درحالی با حکم دادگاه در آغوش طناب دار قرار گرفت که دیگر عوامل شرکت کننده در این نزاع مرگبار نیز به اشد مجازات های قانونی محکوم شدند.

ماجرای قتل به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این جنایت وحشتناک بعدازظهر هجدهم بهمن سال گذشته هنگامی در خیابان حر 19 مشهد رخ داد که چند ساعت بیشتر از مراسم عقدکنان غیررسمی تازه داماد نمی گذشت.

آن روز وقتی عاقد خطبه عقد را جاری کرد و عروس و داماد به یکدیگر محرم شدند ناگهان مهدی برادر عروس متوجه شد که باتری گوشی تلفنش نیست.

او که به دو نفر از بستگانش مشکوک شده بود با آن ها تماس گرفت تا جایی که این ادعا چند ساعت بعد از برگزاری مراسم عقدکنان به مشاجره و توهین کشید! و به کینه ای غرورآمیز تبدیل شد.

آن روز سعید (تازه داماد) به منزل عروس رفت او قصد داشت گوشی تلفنش را در جمعه بازار به فروش برساند تا بنا به ادعای خودش بخشی از هزینه های عقدکنان رسمی را تامین کند.

در همین حال چند جوان که با تماس تلفنی مهدی عصبانی شده بودند به در منزل خانواده عروس آمدند و به سروصدا پرداختند.

تازه داماد که غرور عجیبی سراسر وجودش را فرا گرفته بود سعی کرد برای گرفتن زهرچشم از جوانان کوچه نشین به بیرون از حیاط برود اما مادر زنش جلوی او را گرفت و از خروج او و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه داماد در آغوش طناب دار!

تازه داماد در آغوش طناب دار!