مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-24ورزشي

مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم


تیم فوتبال آلومینیوم قله های صعود را در فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، یکی پس از دیگری طی می کند و در تقابل با پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید عبداللهی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران در اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تنها تیمی در لیگ برتر است که در تقابل با گل گهر سیرجان با مدیریت 500 پاس فرصت گلزنی به تیم مدعی قهرمانی را نداد.

و این نشان می دهد تیم آلومینیوم از نظر تکنیکی دارد به بلوغ می رسید و این روند برای گروه فنی به رهبری رسول خطیبی شرایط خوبی به شمار می رود.

وی افزود: آلومینیوم اراک فردا (دوشنبه) مثل هفته های گذشته با عزم راسخ و هیبتی شجاع و نترس، مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت، تا بزرگی خود را در مقابل بزرگان لیگ برتر نشان دهد.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: هفته گذشته پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و با آمادگی برای یک بازی پایاپای و چشم انتظار کسب سه امتیاز هستیم.

عبداللهی تاکید کرد: تیم آلومینیوم در مقابل سایر تیم ها مثل استقلال، ماشین سازی و گل گهر همین رویه را داشت و مقابل پرسپولیس نیز سعی می کند این شیوه بازی را به نحو بهتری ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم

مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم