مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-24ورزشي

نفت آبادان از بازیکنان خوبی استفاده می کند/ بازی سنگینی داریم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: صنعت نفت آبادان از مهاجمان بسیار خوبی برخوردار است و این تیم از بازیکنان خوبی استفاده می کند و فردا بازی سنگینی در پیش داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنوید کیا عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، به شکست تیم استقلال تهران مقابل سایپا تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به باخت استقلال امتیازات این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالای برخوردار است و به دنبال پیروزی در آبادان هستیم.

وی به آمادگی تمامی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان اشاره کرد و افزود: شرایط سپاهان روز به روز بهتر می شود و به لحاظ فوتبالی به شرایط خوبی نزدیک می شویم، همه بازیکنان ما آماده این بازی هستند تا بتوانیم امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص بازیکنان غایب این تیم دربازی فردا گفت: در این دیدار محروم و مصدوم خاصی نداریم اما سروش رفیعی مقداری در زانوی خود احساس خوبی ندارد که فردا برای استفاده از این بازیکن تصمیم می گیریم.

بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 16 فردا در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آبادان از بازیکنان خوبی استفاده می کند/ بازی سنگینی داریم

نفت آبادان از بازیکنان خوبی استفاده می کند/ بازی سنگینی داریم