مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:452021-01-24اقتصادي

شیوه نامه ساخت و ساز به سمت بهینه سازی رفته است


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک گفت: تلاش و هدف عمده آزمایشگاه فنی مکانیک خاک این است که مدیریت و کنترل بیشتری بر روی پروژه ها و طرح ها وجود داشته باشد و طبق اساس نامه این شرکت هدف ارائه خدمات کیفی و فنی به مجریان پروژه ها و بهره برداران است.

- مجید کیان پور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: 60 هزار کیلومتر از راه های کشور از مهرماه امسال با دستگاه های اسکنر پیشرفته مورد اسکن، کنترل و نظارت قرار گرفته است و این برنامه 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 35 هزار کیلومتر از این راه ها اسکن غیرمخرب شده است.

وی گفت: 500 نوع آزمایش در کشور انجام می شود و دامنه آزمایش ها گسترده و منحصربه فرد است و از یک هزار و 100 میلیارد تومان بازار ژئوتکنیک که در کشور وجود دارد 22 درصد آن متعلق به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک تصریح کرد: تلاش و هدف عمده آزمایشگاه فنی مکانیک خاک این است که مدیریت و کنترل بیشتری بر روی پروژه ها و طرح ها داشته باشد و طبق اساس نامه این شرکت هدف ارائه خدمات کیفی و فنی به مجریان پروژه ها و بهره برداران است.

کیان پور گفت: در 2 دهه اخیر میزان خسارت های جانی و مالی و بروز خسارت ها در برابر حوادثی چون زلزله در کشور کاهش یافته و توجه ویژه ای به بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ساخت و ساز به سمت بهینه سازی رفته است

شیوه نامه ساخت و ساز به سمت بهینه سازی رفته است