مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-24سياسي

کشاورزان دشتستان حمایت شوند/ لزوم جبران خسارت ها


فرماندار شهرستان دشتستان خواستار تسریع در بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل در این شهرستان شد و گفت: انتظار می رود خسارت های کشاورزان دشتستان جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله نوروزی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: طی دهه مبارک فجر امسال 180 پروژه با اعتبار 764 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی 124 پروژه عمرانی با اعتبار 573 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، کشاورزی، راه و … افتتاح و یا آغاز می شوند.

فرماندار شهرستان دشتستان خواستار فضاسازی مناسب برای ایام دهه فجر در سطح شهرها و روستاها و همچنین ادارات شد و بیان کرد: تعامل و همراهی با رسانه ها باید به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار مسئولان باشد.

وی خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم شد و افزود: باید از فرصت ها به بهترین شکل برای ارائه خدمات به مردم استفاده شود و مشکلاتی که با همدلی و همراهی و هماهنگی قابل حل است، رفع شوند.

نوروزی به انتخابات 28 خردادماه سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: همه تلاش خود را می کنیم تا انتخاباتی قانونی، سالم، با امنیت بالا و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان دشتستان حمایت شوند/ لزوم جبران خسارت ها

کشاورزان دشتستان حمایت شوند/ لزوم جبران خسارت ها