مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-24حوادث

امداد به225حادثه در ارتفاعات استان تهران/مردم به هشدارهاتوجه کنند


مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به 225 حادثه در ارتفاعات استان تهران امدادرسانی شده است گفت: - لازم است که مردم به هشدارها توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین فتحی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح خانه های هلال احمر پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون 140 خانه هلال در استان تهران تأسیس شده است اظهار داشت: امیدوار هستیم که این عدد تا پایان سال به 200 خانه برسد.

فتحی با بیان اینکه وقوع حوادث در ارتفاعات در تمام فصول سال رخ می دهد گفت: از ابتدای سال تا کنون 225 حادثه در ارتفاعات استان تهران داشته ایم که با مصدومیت و فوتی همراه بوده است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: سازمان هواشناسی و فدراسیون کوهنوردی به دلیل وضعیت بارندگی و گرمی هوا که موجب سقوط بهمن می شود مکرراً وضعیت خطر اعلام کردند تا مردم از ارتفاعات دوری کنند و کوهنودان و مردم عادی که به طور مبتدی از ارتفاعات استفاده می کنند، صعودی را آغاز نکنند و ما از مردم عزیز می خواهیم به هشدارهایی که از سوی سازمان ها داده می شود گوش کنند تا متحمل آسیب و خسارات نشوند و باید اعلام کنیم حوادثی که هفته های اخیر در ارتفاعات رخ داد نمونه ای از همین مورد بود که با وجود ابلاغ توصیه های لازم از سازمان های مختلف همچنان شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد به225حادثه در ارتفاعات استان تهران/مردم به هشدارهاتوجه کنند

امداد به225حادثه در ارتفاعات استان تهران/مردم به هشدارهاتوجه کنند