مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 16:452021-01-24سياسي

اصلاح طلبان اجماع ساز مشخص شدند


با انتخاب و معرفی 15 نفر اعضای حقیقی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان توسط کارگروه 9 نفره، اعضای 46 نفره نهاد اجماع ساز تکمیل و طی چند روز آینده اولین جلسه خود را برگزار خواهند کرد.

- با انتخاب و معرفی 15 نفر اعضای حقیقی "نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان" توسط کارگروه 9 نفره، اعضای 46 نفره نهاد اجماع ساز تکمیل و طی چند روز آینده اولین جلسه خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرج کمیجانی رییس دوره ایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در خصوص نهاد اجماع ساز جبهه اصلاح طلبان اظهار کرد: ما اصلاح طلبان علی رغم همه موانع هنوز هم تنها راه تغییرات تدریجی و آرام درجامعه را از طریق صندوق های رای امکان پذیر می دانیم لذا أراده تمامی أحزاب اصلاح طلب بر مشارکت فعال در انتخابات در صورت وجود کاندیدای اختصاصی اصلاح طلبان است.

اصلاح طلبان با هدف تحقق و عملیاتی شدن مشارکت حداکثری، بدنبال نهایی کردن نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با مشارکت فکری، عملی و اجرایی31 حزب دارای مجوز از وزارت کشور هستند.

قرار بر این بود که برای تقویت و فراگیری این نهاد اجماع ساز تعدادی از شخصیت های ملی دارای مقبولیت فراگیر اجتماعی جریان اصلاحات را به عنوان عضو در این نهاد اجماع ساز جدید دعوت کنیم تا این نهاد اجماع ساز در حوزه های مختلف فعالیت ها، سیاستگذاری و انتخاباتی، جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان اجماع ساز مشخص شدند

اصلاح طلبان اجماع ساز مشخص شدند