مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-24سياسي

مکتب حاج قاسم نشردهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مکتب سازی باید با تکیه بر حاج قاسم باشد، گفت: مکتب حاج قاسم نشردهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از اعضای بنیاد مکتب حاج قاسم البرز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه با بیان اینکه مکتب حاج قاسم تبلوریافته مکتب اهل بیت (ع) است، بیان داشت: مکتب حاج قاسم، مکتب مستقلی نیست و در ادامه همان مکتب اهل بیت (ع) است.

وی جامعیت و تضمین اجرایی داشتن را دو ویژگی هر مکتبی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در بحث جامعیت ؛ یک مکتب باید در محدوده انسانی جامعیت داشته باشد یعنی بتواند انسان سازی ، خانواده سازی ، جامعه سازی ، نظام سازی و تمدن سازی کند.

امام جمعه کرج در ادامه اظهار داشت: اگر یک مجموعه ای از قوانین و مباحث نظری و عملی بتوانند یک انسان، خانواده، جامعه، نظام و تمدنی را بسازند، می توانیم آن را به عنوان یک مکتب نام گذاری کنیم.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به بیان ویژگی دوم هر مکتب یعنی تضمین اجرایی داشتن پرداخت و تصریح کرد: هر مکتب باید به آسایش دنیا و سعادت آخرت منجر شود لذا اگر شما در مکتب حاج قاسم قرار بگیرید باید در دنیا آرامش و سعادت آخرت را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم نشردهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

مکتب حاج قاسم نشردهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است