مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-24اقتصادي

حذف کامل نسخه های کاغذی در آینده نزدیک در چهارمحال و بختیاری


سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به زودی سامانه نسخه الکترونیک جایگزین دفترچه های کاغذی می شود، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به زودی سامانه نسخه الکترونیک جایگزین دفترچه های کاغذی می شود، گفت: بیش از 80 درصد از نسخ پزشکان بخش خصوصی به صورت الکترونیکی صادر می شود.

محمود فروزنده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح نسخه الکترونیک در چهارمحال و بختیاری در حال پیشرفت بوده و شاهد افزایش استفاده از این سامانه در بین مراکز درمانی طرف قرارداد هستیم.

وی با بیان اینکه با پیشرفت کار و استفاده بیشتر از این سامانه اهمیت و ارزش آن نیز بیشتر می شود، افزود: قطعا نیازمند تلاش و جدیت بیشتر برای استقرار کامل سامانه نسخه الکترونیک هستیم و امکان نسخه نویسی آفلاین و بسیاری خدمات دیگر با کمک اپلیکیشن ها قابل انجام است و بستر مناسب برای این کار به زودی فراهم می شود.

فروزنده با اشاره به اینکه سامانه نسخه الکترونیک تکمیل و آماده بهره برداری است، تاکید کرد: هدف و اولویت فعلی، ترغیب و تشویق مراکز درمانی طرف قرارداد برای استفاده از این سامانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کامل نسخه های کاغذی در آینده نزدیک در چهارمحال و بختیاری

حذف کامل نسخه های کاغذی در آینده نزدیک در چهارمحال و بختیاری