مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-24سياسي

همایش اسطوره های ماندگار در قم برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن هنرمند، امروز در جمع خبرنگاران قم، افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، - مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش اسطوره های ماندگار، تکریم از مادران و همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن هنرمند، امروز در جمع خبرنگاران قم، افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مادرانی که دو و سه فرزند شهید را تقدیم کرده اند و تعدادی از همسران شهدا برگزار می شود.

وی ادامه داد: هچنین در این مراسم تکریم از بانوان شهید و جانباز با حضور خانواده بانوان شهید و بانوان جانباز استان قم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور تعدادی از مادران و همسران شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اسطوره های ماندگار در قم برگزار می شود

همایش اسطوره های ماندگار در قم برگزار می شود