موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-24اقتصادي

کشف 8800 بطری روغن زیتون تقلبی در شهرستان ری


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف و شناسایی 8800 بطری روغن زیتون تقلبی در یک واحد صنفی در شهرستان ری در گشت مشترک با سازمان غذا و دارو خبر داد.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، اظهار کرد: در راستای بازرسی از واحدهای صنفی و در طرح نظارت بر کیفیت کالاهای قابل عرضه در سطح شهرستان بازرسان انباری با موجودی 8800 بطری روغن زیتون تقلبی شناسایی و کشف کردند.

وی گفت: ارزش ریالی این محموله بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال است که به دلیل تخلف تقلب از سوی بازرسان شناسایی و برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت های مشترک می کنند و موجودی انبارها و صنوف را رصد می کنند.

احمدی در پایان تصریح کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه ها اختصاص داده شده است که به شکل مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می کنند.

انتهای پیام/67062/م/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8800 بطری روغن زیتون تقلبی در شهرستان ری

کشف 8800 بطری روغن زیتون تقلبی در شهرستان ری