مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-24سياسي

بودجه 1400 شهرداری تا 15 اسفند تصویب می شود


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سعی می کنیم تا 15 اسفند ماه، بودجه سال 1400 در صحن شورا به تصویب برسد گفت: بودجه سال آینده به نوعی انقباضی تدوین شده و بر اساس تورم موجود در کشور است و اگر تلاش و جدیت در مدیریت شهری وجود داشته باشد به طور حتم محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در پایان دویست و شصت و ششمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران و در تشریح جلسه امروز گفت: قبل از آغاز صحن علنی، جلسه هم اندیشی با حضور شهردار و معاونانشان برگزار شد که موارد متعددی از جمله طرح جامع پسماند بررسی شد.

خوشبختانه طرح جامع پسماند مسیرش رو طی کرده و به زودی به صحن می آید تا تصویب و امیدواریم در همین دوره مدیریت شهری اجرایی شود.

وی افزود: آغاز صحن علنی شورا با ارایه لایحه بودجه سال 1400 توسط شهردار تهران همراه بود و همانطور که می دانید بر اساس مصوبه و بخشنامه وزارت کشور قرار شد برای آنکه بودجه ها شفاف شوند، همه تبصره ها عدد و رقم داشته و بار مالی شان مشخص باشد و در داخل بودجه بیاید، به همین دلیل بودجه متورم شده و نزدیک به 50 هزار میلیارد تومان است که البته 12 هزار میلیارد تومان، مربوط به تبصره ها است، لذا باید گفت بودجه سال 1400 بالغ بر 38 هزار میلیارد تومان است که نسبت به بودجه سال گذشته بین 20 تا 25 درصد افزایش داشته که متناسب با تورم موجود در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 شهرداری تا 15 اسفند تصویب می شود

بودجه 1400 شهرداری تا 15 اسفند تصویب می شود